Niski poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Niski poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Stanje
Novo
Lokacija
Essen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 48.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 37.075 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Ukupna širina:
- 2.540 mm
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A19870155
- Referentni br.:
- 36797
- Poslednje ažuriranje:
- datum 30.08.2025
Opis
Kompletan asortiman naših vozila dostupnih odmah i u kratkom roku možete pronaći na našem web sajtu.
Izvod iz opreme. Potpuna specifikacija na upit.
Labud vrat:
- Labud vrat sa zakošenim uglovima napred cca 45° i zadnjom zakošenom zonom cca 750 mm x 10°
- 3 para veznih prstenova (LC 5.000 daN)
- Podna obloga od tvrdog drveta debljine cca 30 mm
Teretna platforma:
- Platforma iza labud vrata hidraulično podizna i spuštajuća, dužina cca 2.800 mm
Dcsdpfxew Tprns Ad Hen
- Sa zadnjom zakošenom zonom cca 1.000 mm x 8°
- 6 parova spolja preklopnih veznih prstenova (LC 5.000 daN)
- 2 para spolja preklopnih veznih prstenova (LC 10.000 daN)
- 1 par unutra preklopnih veznih prstenova na prednjem centralnom nosaču (LC 10.000 daN)
- Izrezi na spoljašnjem ramu platforme za kačenje zateznih traka (LC 2.000 daN)
- Podloga od rešetkastog lima C40/4 (tačkasto opterećenje cca 2,3 t na površini cca 20 x 20 cm)
- Iznad osovina podloga od reljefnog čeličnog lima
Dvodelne čelične rampe:
- Jedan par pocinkovanih dvodelnih čeličnih rampi, cca 2.750 + 1.400 x 800 mm
- Sa rešetkastom podlogom C40/4 (tačkasto opterećenje cca 2,2 t na površini cca 20 x 20 cm)
- Rampe sa hidrauličnim delovima za preklapanje
- Hidraulični sistem za podizanje, hidraulično pomeranje
- Maksimalno opterećenje po paru: cca 40.000 kg
- U skladu sa uredbom 1230/2012/EU rampe dužine manje od 300 mm ne računaju se u dužinu vozila u transportnoj poziciji
Nogare poluprikolice:
- JOST nogare
Osovine:
- BPW osovine i vešanje
- 2 krute osovine, 1 osovina sa pratećim upravljanjem
- Tehničko opterećenje po osovini: po 12.000 kg
- Elektromagnetna blokada vraćanja pri vožnji unazad, aktivira se ručno i automatski pri unazad
- Vazdušno vešanje sa ventilima za podizanje i spuštanje
- Alat za osovine
Kočioni sistem:
- WABCO kočioni sistem prema EU regulativi sa EBS-E (2S2M) bez spojnih vodova sa vučnim vozilom
Pneumatici:
- Pneumatik 235/75 R 17.5 3PMSF – proizvođač po našem izboru
- TPMS sistem za nadzor pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141. Prenos podataka prema vučnom vozilu preko standardizovanog EBS interfejsa ISO 11992. Vozilo mora biti tehnički sposobno za prijem i prikaz ovih podataka.
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokočvrstog finog zrnastog čelika
- Kvaliteti čelika: S355J2+N/S355MC
Električna instalacija:
- Električna instalacija po EU normama
- Rasveta 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Sve LED bočne oznake trepere zajedno sa žmigavcem
- ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj letvi sa priključcima 24N, 24S i 15-polnim
Farbanje:
- Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja automatski peskareno turbinskom mašinom
- Drugo peskarenje korundom za optimalno prijanjanje zaštite
- HRM-metalizacija celokupnog šasija sa ZINACOR 850 (85% cink/15% aluminijum) za najbolju antikorozivnu zaštitu
- Finalno farbanje sa 2K završnim slojem, jednobojno u RAL 3002 karm crvena
- Felne u srebrno sivoj
- Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čisto bela)
- Nije moguće metallic farbanje
- Zaštitni sloj testiran testom prskanja slanom maglom prema ISO 9227-NSS
- Zaptivanje šupljina specijalnim voskom
Uključena dodatna oprema:
- 2 inča kraljevski zupčanik
- Pocinkovani čelični prednji zid, visine cca 400 mm
- Pocinkovane sklopive potpornice ispod zakošenog dela platforme
- Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
- Rešetkasta podloga na zakošenom delu labud vrata C30/3 (tačkasto opterećenje cca 2 t na
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Izvod iz opreme. Potpuna specifikacija na upit.
Labud vrat:
- Labud vrat sa zakošenim uglovima napred cca 45° i zadnjom zakošenom zonom cca 750 mm x 10°
- 3 para veznih prstenova (LC 5.000 daN)
- Podna obloga od tvrdog drveta debljine cca 30 mm
Teretna platforma:
- Platforma iza labud vrata hidraulično podizna i spuštajuća, dužina cca 2.800 mm
Dcsdpfxew Tprns Ad Hen
- Sa zadnjom zakošenom zonom cca 1.000 mm x 8°
- 6 parova spolja preklopnih veznih prstenova (LC 5.000 daN)
- 2 para spolja preklopnih veznih prstenova (LC 10.000 daN)
- 1 par unutra preklopnih veznih prstenova na prednjem centralnom nosaču (LC 10.000 daN)
- Izrezi na spoljašnjem ramu platforme za kačenje zateznih traka (LC 2.000 daN)
- Podloga od rešetkastog lima C40/4 (tačkasto opterećenje cca 2,3 t na površini cca 20 x 20 cm)
- Iznad osovina podloga od reljefnog čeličnog lima
Dvodelne čelične rampe:
- Jedan par pocinkovanih dvodelnih čeličnih rampi, cca 2.750 + 1.400 x 800 mm
- Sa rešetkastom podlogom C40/4 (tačkasto opterećenje cca 2,2 t na površini cca 20 x 20 cm)
- Rampe sa hidrauličnim delovima za preklapanje
- Hidraulični sistem za podizanje, hidraulično pomeranje
- Maksimalno opterećenje po paru: cca 40.000 kg
- U skladu sa uredbom 1230/2012/EU rampe dužine manje od 300 mm ne računaju se u dužinu vozila u transportnoj poziciji
Nogare poluprikolice:
- JOST nogare
Osovine:
- BPW osovine i vešanje
- 2 krute osovine, 1 osovina sa pratećim upravljanjem
- Tehničko opterećenje po osovini: po 12.000 kg
- Elektromagnetna blokada vraćanja pri vožnji unazad, aktivira se ručno i automatski pri unazad
- Vazdušno vešanje sa ventilima za podizanje i spuštanje
- Alat za osovine
Kočioni sistem:
- WABCO kočioni sistem prema EU regulativi sa EBS-E (2S2M) bez spojnih vodova sa vučnim vozilom
Pneumatici:
- Pneumatik 235/75 R 17.5 3PMSF – proizvođač po našem izboru
- TPMS sistem za nadzor pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141. Prenos podataka prema vučnom vozilu preko standardizovanog EBS interfejsa ISO 11992. Vozilo mora biti tehnički sposobno za prijem i prikaz ovih podataka.
Čelična konstrukcija:
- Konstrukcija od visokočvrstog finog zrnastog čelika
- Kvaliteti čelika: S355J2+N/S355MC
Električna instalacija:
- Električna instalacija po EU normama
- Rasveta 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Sve LED bočne oznake trepere zajedno sa žmigavcem
- ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj letvi sa priključcima 24N, 24S i 15-polnim
Farbanje:
- Kompletna čelična konstrukcija nakon zavarivanja automatski peskareno turbinskom mašinom
- Drugo peskarenje korundom za optimalno prijanjanje zaštite
- HRM-metalizacija celokupnog šasija sa ZINACOR 850 (85% cink/15% aluminijum) za najbolju antikorozivnu zaštitu
- Finalno farbanje sa 2K završnim slojem, jednobojno u RAL 3002 karm crvena
- Felne u srebrno sivoj
- Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čisto bela)
- Nije moguće metallic farbanje
- Zaštitni sloj testiran testom prskanja slanom maglom prema ISO 9227-NSS
- Zaptivanje šupljina specijalnim voskom
Uključena dodatna oprema:
- 2 inča kraljevski zupčanik
- Pocinkovani čelični prednji zid, visine cca 400 mm
- Pocinkovane sklopive potpornice ispod zakošenog dela platforme
- Držač za rotaciono svetlo na zadnjem delu poluprikolice
- Rešetkasta podloga na zakošenom delu labud vrata C30/3 (tačkasto opterećenje cca 2 t na
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 201 8... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.