Radna platforma poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Radna platforma poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Stanje
Novo
Lokacija
Essen 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 73.000 kg
- Maksimalna nosivost:
- 61.050 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Oprema:
- ABS
Detalji ponude
- ID spiska:
- A19870175
- Referentni br.:
- 36776
- Poslednje ažuriranje:
- datum 30.08.2025
Opis
Kompletan asortiman naših vozila koja su dostupna odmah ili u kratkom roku možete pronaći na našoj veb stranici.
Izvod iz opreme. Potpuna specifikacija na zahtev.
Tovarna površina:
* Tovarna površina od oko 30 mm tvrdog drveta
Dksdpow Tpr Uofx Agkou
* 10 parova preklopnih prstenova za vezivanje (LC 10.000 daN)
Stojeće noge:
* JOST stojeće noge (mehaničke) sa dvostepenim menjačem za približno 24 t podizne snage (približno 50 t test opterećenja)
Osovine i ogibljenje:
* BPW osovine, tehnički nosivost po 12.000 kg
* Prva osovina upravljana unapred, druga fiksna, sve ostale hidro-mehanički prisilno upravljane, montirane na obrtnoj platformi
* Vazdušno ogibljenje sa ventilom za podizanje i spuštanje
* Alat za osovinu
Pneumatici:
* Pneumatici 445/65 R 22.5 169K – marka po našem izboru TPMS
* TPMS sistem za kontrolu pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141
* Prenos podataka prema tegljaču preko standardizovanog EBS interfejsa po ISO 11992
* Da bi prikaz bio ispravan, tegljač mora biti sposoban da šalje i prikazuje ove podatke
Kočioni sistem:
* Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (4S3M), bez priključnih vodova ka tegljaču
Električni sistem:
* Električni sistem prema EU propisima
* Rasveta 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Sva LED bočna poziciona svetla trepere sa pokazivačem pravca
* ASPÖCK-UNIBOX na priključnoj letvi napred sa utičnicama 24N, 24S i 15-polnim priključkom u skladu sa ISO (24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pol ISO-12098)
Čelična konstrukcija:
* Konstrukcija od visokokvalitetnog niskolegiranog čelika
* Čelični kvaliteti: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa), S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Farbanje:
* Kompletna čelična konstrukcija je nakon zavarivanja automatski peskarena centrifugalnom mašinom
* Drugo peskarenje korundom za optimalno prianjanje zaštitnog sloja
* HRM metalizacija celokupnog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink/15% aluminijum) za maksimalnu zaštitu od korozije
* Završno farbanje sa dva sloja 2K premaza, u jednobojnoj RAL 3002 karmen crvenoj, prema RAL sistemu 841GL
* Zadnji deo metalizovan i obojen u RAL 9010 (čisto bela)
* Felne u srebrno sivoj
* Sloj boje testiran testom prskanja slanom maglom prema ISO 9227-NSS
* Zaptivanje šupljina specijalnim voskom
* Metalik boja nije moguća
Uključujući sledeću dodatnu opremu:
* Tovarna površina od oko 30 mm tvrdog drveta
* 2-inčni kraljevski zubac
* Jedan pocinkovani čelični prednji zid (EN12642-XL), visine cca. 1.200 mm
* Na pocinkovanoj priključnoj letvi napred žuto-crveni vazdušni spoj
* Polica za čuvanje umetaka dužine cca. 1.000 mm u centralnom nosaču pozadi
* Na labudovom vratu i zadnjoj strani levo i desno držači za signalne table sa utičnicom
* Upravljanje zadnjim osovinama napred i pozadi putem daljinskog kabla sa tasterima, sa kontrolom usmerenja osovina (bez instalacije u tegljaču)
* Elektrohidraulična jedinica
* 13 parova džepova za umetke dimenzija cca. 100 x 50 mm u spoljašnjem okviru tovarne površine
* Prva i druga osovina sa dizalicom, upravljanje putem TEBS E, u zavisnosti od trenutnog opterećenja
* 7 parova pocinkovanih umetaka cca. 100 x 50 mm, visine cca. 1.000 mm
* 5 parova poprečnih šina za umetke dimenzija cca. 100 x 50 mm, montirane u tovarnoj površini
* 2 para WADER džepova za kontejnere u tovarnoj površini, za 1x10'
* 1 manevarska kuka sa ojačanjem pričvršćena na zadnji nosač
* Centralni sistem podmazivanja BEKAMAX (Pico) sa standardnom mašću NLGI-2 i zaštitom koja se može skinuti oko pumpe
* Hidraulični...
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Izvod iz opreme. Potpuna specifikacija na zahtev.
Tovarna površina:
* Tovarna površina od oko 30 mm tvrdog drveta
Dksdpow Tpr Uofx Agkou
* 10 parova preklopnih prstenova za vezivanje (LC 10.000 daN)
Stojeće noge:
* JOST stojeće noge (mehaničke) sa dvostepenim menjačem za približno 24 t podizne snage (približno 50 t test opterećenja)
Osovine i ogibljenje:
* BPW osovine, tehnički nosivost po 12.000 kg
* Prva osovina upravljana unapred, druga fiksna, sve ostale hidro-mehanički prisilno upravljane, montirane na obrtnoj platformi
* Vazdušno ogibljenje sa ventilom za podizanje i spuštanje
* Alat za osovinu
Pneumatici:
* Pneumatici 445/65 R 22.5 169K – marka po našem izboru TPMS
* TPMS sistem za kontrolu pritiska u gumama u skladu sa ECE R 141
* Prenos podataka prema tegljaču preko standardizovanog EBS interfejsa po ISO 11992
* Da bi prikaz bio ispravan, tegljač mora biti sposoban da šalje i prikazuje ove podatke
Kočioni sistem:
* Wabco kočioni sistem prema EU propisima sa EBS-E (4S3M), bez priključnih vodova ka tegljaču
Električni sistem:
* Električni sistem prema EU propisima
* Rasveta 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Sva LED bočna poziciona svetla trepere sa pokazivačem pravca
* ASPÖCK-UNIBOX na priključnoj letvi napred sa utičnicama 24N, 24S i 15-polnim priključkom u skladu sa ISO (24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pol ISO-12098)
Čelična konstrukcija:
* Konstrukcija od visokokvalitetnog niskolegiranog čelika
* Čelični kvaliteti: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355MPa), S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690MPa)
Farbanje:
* Kompletna čelična konstrukcija je nakon zavarivanja automatski peskarena centrifugalnom mašinom
* Drugo peskarenje korundom za optimalno prianjanje zaštitnog sloja
* HRM metalizacija celokupnog šasija vozila sa ZINACOR 850 (85% cink/15% aluminijum) za maksimalnu zaštitu od korozije
* Završno farbanje sa dva sloja 2K premaza, u jednobojnoj RAL 3002 karmen crvenoj, prema RAL sistemu 841GL
* Zadnji deo metalizovan i obojen u RAL 9010 (čisto bela)
* Felne u srebrno sivoj
* Sloj boje testiran testom prskanja slanom maglom prema ISO 9227-NSS
* Zaptivanje šupljina specijalnim voskom
* Metalik boja nije moguća
Uključujući sledeću dodatnu opremu:
* Tovarna površina od oko 30 mm tvrdog drveta
* 2-inčni kraljevski zubac
* Jedan pocinkovani čelični prednji zid (EN12642-XL), visine cca. 1.200 mm
* Na pocinkovanoj priključnoj letvi napred žuto-crveni vazdušni spoj
* Polica za čuvanje umetaka dužine cca. 1.000 mm u centralnom nosaču pozadi
* Na labudovom vratu i zadnjoj strani levo i desno držači za signalne table sa utičnicom
* Upravljanje zadnjim osovinama napred i pozadi putem daljinskog kabla sa tasterima, sa kontrolom usmerenja osovina (bez instalacije u tegljaču)
* Elektrohidraulična jedinica
* 13 parova džepova za umetke dimenzija cca. 100 x 50 mm u spoljašnjem okviru tovarne površine
* Prva i druga osovina sa dizalicom, upravljanje putem TEBS E, u zavisnosti od trenutnog opterećenja
* 7 parova pocinkovanih umetaka cca. 100 x 50 mm, visine cca. 1.000 mm
* 5 parova poprečnih šina za umetke dimenzija cca. 100 x 50 mm, montirane u tovarnoj površini
* 2 para WADER džepova za kontejnere u tovarnoj površini, za 1x10'
* 1 manevarska kuka sa ojačanjem pričvršćena na zadnji nosač
* Centralni sistem podmazivanja BEKAMAX (Pico) sa standardnom mašću NLGI-2 i zaštitom koja se može skinuti oko pumpe
* Hidraulični...
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2003
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 201 8... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.