Niski poluprikolicaFAYMONVILLE
MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Niski poluprikolica
FAYMONVILLE
MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Godina proizvodnje
2025
Stanje
Novo
Lokacija
Landsberg 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija prodavca:
- Justus-von-Liebig-Straße 37, 86899 Landsberg, Nemačka
Poziv
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 47.000 kg
- Konfiguracija osovina:
- 2 osovine
Detalji ponude
- ID spiska:
- A8045426
- Poslednje ažuriranje:
- datum 25.06.2025
Opis
Tehnički podaci MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Brzina: 80 km/h
Ukupna masa: 47.000 kg
Srednja osovinska opterećenost (sattellast): 23.000 kg
Osovinsko opterećenje: 24.000 kg
Dužina labud vrata (schwanenhals): 3.750 mm
Visina sedla pod opterećenjem: 1.200 mm
Minimalni prečnik okretanja zadnje strane: 2.300 mm
Dužina utovarne površine: 6.850 mm
Mogućnost izvlačenja: 5.500 mm
Visina utovara pri maksimalnom opterećenju: 350 mm
Dužina šasije: 2.600 mm
Visina utovara zadnjeg dela šasije pri max. opterećenju: oko 1.005 mm
Radni hod vešanja (federweg): -150/+450 mm
Međuosovinsko rastojanje: 1.360 mm
Ukupna širina: 2.540 mm
Ukupna masa zavisi od sattellast-a.
Tiefbett: Niskopodna platforma sa spoljnim nosačima, izvlačiva verzija "SUPER LOW" dizajna, dužine oko 6.850 mm. Niskopodna platforma sa fiksnim podom od tvrdog drveta debljine oko 40 mm i mehaničkom bravom. Pomoćne instalacije zaštićene su unutar izvlačivih nosača i automatski se prilagođavaju dužini niskopodne platforme. 5 pari prstenova za vezivanje tereta, sklopivi spolja (LC 10.000 daN). 6 pari navojnih blokova na unutrašnjem nosaču za montažu šrafovskih RUD prstenova.
Zadnji sklop šasije: Zadnji deo sa zatvorenim spoljnim ramom, protuklizni lim i kontinuirana V-mulda za bager dimenzija oko 1.250/700 x 505 mm, otvorena pozadi. 2 para prstenova za vezivanje tereta, sklopivi spolja (LC 10.000 daN). 1 par ležećih prstenova u muldi (LC 8.000/5.300 daN). 2 para džepova za stubove 100 x 50 mm na spoljnom okviru.
Labud vrat: Labud vrat u SNT izvedbi radi optimizacije dužine utovarne površine, dužine oko 3.785 mm. Labud vrat hidraulično podižući/spuštajući, moguće ga je rasklopiti. Tehnička sattellast: 23.000 kg. Pogodno za vučne jedinice 4x2, 6x2, i 6x4.
PENDEL-AXLE: Svi mostovi (osovine) sa hidromehaničkim prinudnim upravljanjem. Ventil za zaštitu od pucanja creva na cilindru kompanzacije mostova sa automatskom RESET funkcijom. Hidraulični cilindri sa slavinama i sigurnosnim čepovima za fiksiranje u podignutom položaju. Završni premaz mostova u dve sloja 2K laka, jednobojno u "FAY-Grau-34-0260". Tehničko opterećenje mosta: 12.000 kg. Hidraulična nivelacija mostova. Alat za osovine.
Kočioni sistem: Kočioni sistem prema EU standardima sa EBS-E (2S2M), bez priključnih cevi prema vučnoj jedinici.
Električni sistem: Električna instalacija prema EU standardima, rasveta 24 V, ASPÖCK-NORDIK (ASS3), ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj traci sa utičnicama 24N, 24S i 15-pol. Priključci prema ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
Gbjdpfx Asizu Nwsgtou
15-polni ISO-12098
Čelična konstrukcija: Konstrukcija od visokokvalitetnog, sitnozrnastog čelika. Vrste čelika: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355 MPa), S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690 MPa).
Lakiranje: Prvoklasna i dugotrajna zaštita od korozije peskarenog rama zahvaljujući 2K-cink osnovi. Završni sloj 2K laka, jednobojno po RAL karti po izboru.
Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čista bela). Metalik lakiranje nije moguće.
Pneumatici: Dimenzije 245/70 R17.5 3PMSF prema izboru proizvođača, index nosivosti (146/146F).
Priprema za montažu zavrtnjeva za kontejnerske pozicije za 1x 20' ili 1x 40' kontejner na spoljnim nosačima. Bez uređaja za blokiranje kontejnera.
"Kraljevski zubac" (königszapfen) 2"
Pocinkovani čelični prednji zid, visina oko 400 mm. Rezervni točak s držačem ispred prednjeg zida. 2 čoke sa držačem na prednjem zidu. Na pocinkovanoj priključnoj traci napred – žuto-crvene vazdušne spojnice. Upravljački sistem prednjih i zadnjih točkova upravlj
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Brzina: 80 km/h
Ukupna masa: 47.000 kg
Srednja osovinska opterećenost (sattellast): 23.000 kg
Osovinsko opterećenje: 24.000 kg
Dužina labud vrata (schwanenhals): 3.750 mm
Visina sedla pod opterećenjem: 1.200 mm
Minimalni prečnik okretanja zadnje strane: 2.300 mm
Dužina utovarne površine: 6.850 mm
Mogućnost izvlačenja: 5.500 mm
Visina utovara pri maksimalnom opterećenju: 350 mm
Dužina šasije: 2.600 mm
Visina utovara zadnjeg dela šasije pri max. opterećenju: oko 1.005 mm
Radni hod vešanja (federweg): -150/+450 mm
Međuosovinsko rastojanje: 1.360 mm
Ukupna širina: 2.540 mm
Ukupna masa zavisi od sattellast-a.
Tiefbett: Niskopodna platforma sa spoljnim nosačima, izvlačiva verzija "SUPER LOW" dizajna, dužine oko 6.850 mm. Niskopodna platforma sa fiksnim podom od tvrdog drveta debljine oko 40 mm i mehaničkom bravom. Pomoćne instalacije zaštićene su unutar izvlačivih nosača i automatski se prilagođavaju dužini niskopodne platforme. 5 pari prstenova za vezivanje tereta, sklopivi spolja (LC 10.000 daN). 6 pari navojnih blokova na unutrašnjem nosaču za montažu šrafovskih RUD prstenova.
Zadnji sklop šasije: Zadnji deo sa zatvorenim spoljnim ramom, protuklizni lim i kontinuirana V-mulda za bager dimenzija oko 1.250/700 x 505 mm, otvorena pozadi. 2 para prstenova za vezivanje tereta, sklopivi spolja (LC 10.000 daN). 1 par ležećih prstenova u muldi (LC 8.000/5.300 daN). 2 para džepova za stubove 100 x 50 mm na spoljnom okviru.
Labud vrat: Labud vrat u SNT izvedbi radi optimizacije dužine utovarne površine, dužine oko 3.785 mm. Labud vrat hidraulično podižući/spuštajući, moguće ga je rasklopiti. Tehnička sattellast: 23.000 kg. Pogodno za vučne jedinice 4x2, 6x2, i 6x4.
PENDEL-AXLE: Svi mostovi (osovine) sa hidromehaničkim prinudnim upravljanjem. Ventil za zaštitu od pucanja creva na cilindru kompanzacije mostova sa automatskom RESET funkcijom. Hidraulični cilindri sa slavinama i sigurnosnim čepovima za fiksiranje u podignutom položaju. Završni premaz mostova u dve sloja 2K laka, jednobojno u "FAY-Grau-34-0260". Tehničko opterećenje mosta: 12.000 kg. Hidraulična nivelacija mostova. Alat za osovine.
Kočioni sistem: Kočioni sistem prema EU standardima sa EBS-E (2S2M), bez priključnih cevi prema vučnoj jedinici.
Električni sistem: Električna instalacija prema EU standardima, rasveta 24 V, ASPÖCK-NORDIK (ASS3), ASPÖCK-UNIBOX na prednjoj priključnoj traci sa utičnicama 24N, 24S i 15-pol. Priključci prema ISO:
24N ISO-1185
24S ISO-3731
Gbjdpfx Asizu Nwsgtou
15-polni ISO-12098
Čelična konstrukcija: Konstrukcija od visokokvalitetnog, sitnozrnastog čelika. Vrste čelika: S355J2+N/S355MC (granica razvlačenja 355 MPa), S690QL/S700MC (granica razvlačenja 690 MPa).
Lakiranje: Prvoklasna i dugotrajna zaštita od korozije peskarenog rama zahvaljujući 2K-cink osnovi. Završni sloj 2K laka, jednobojno po RAL karti po izboru.
Zadnji deo metalizovan i lakiran u RAL 9010 (čista bela). Metalik lakiranje nije moguće.
Pneumatici: Dimenzije 245/70 R17.5 3PMSF prema izboru proizvođača, index nosivosti (146/146F).
Priprema za montažu zavrtnjeva za kontejnerske pozicije za 1x 20' ili 1x 40' kontejner na spoljnim nosačima. Bez uređaja za blokiranje kontejnera.
"Kraljevski zubac" (königszapfen) 2"
Pocinkovani čelični prednji zid, visina oko 400 mm. Rezervni točak s držačem ispred prednjeg zida. 2 čoke sa držačem na prednjem zidu. Na pocinkovanoj priključnoj traci napred – žuto-crvene vazdušne spojnice. Upravljački sistem prednjih i zadnjih točkova upravlj
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2019
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 8191 ... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.