Kamion za otkačiFliegl
DHKS 390 27m³ Asphaltprofi Thermo
Kamion za otkači
Fliegl
DHKS 390 27m³ Asphaltprofi Thermo
fiksna cena ne uključuje PDV
45.790 €
Stanje
Novo
Lokacija
Triptis 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
fiksna cena ne uključuje PDV
45.790 €
- Lokacija prodavca:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Nemačka
Poziv
Prodaja mašina

Da li ste već oglasili svoju polovnu mašinu?
Prodajte preko Machineseeker bez provizije.
Više o prodaji mašina
Više o prodaji mašina
Tehnički detalji
- Ukupna težina:
- 35.000 kg
- Prazna masa vozila:
- 5.600 kg
- Maksimalna nosivost:
- 29.400 kg
- Konfiguracija osovina:
- 3 osovine
- Dimenzija gume:
- 385/65 r22.5
Detalji ponude
- ID spiska:
- A8265341
- Referentni br.:
- 20589988
- Poslednje ažuriranje:
- datum 22.10.2024
Opis
Dodatne informacije
Šasija poluprikolice kipera
Konstrukcija od sitnozrnog čelika, varena, u lakom dizajnu, sedlasta ploča sa zamenljivim 2-pozicionim kraljevskim zupcem
Patentirani zakrivljeni prednji završetak
Teleskopska noga u sredini, nemoguće isključivanje prikolice pod opterećenjem, u otkačenom stanju vozilo mora stajati zakošeno unazad.
Blokatori točkova sa držačem
Podesiva zaštita od podilaženja
Polu-školjaste blatobrane
Crsdpfxsi Rix Ss Ad Hjh
Integrisani nosač blatobrana sa površinom koja odbija kamenje
Zavesica protiv prskanja iza zadnje osovine u asfalt verziji, pričvršćena šarkom za blatobran, sa mogućnošću kačenja na gornji deo blatobrana, skraćeni blatobran
Kuka za vuču pozadi
Osovine i vešanje
SAF osovine s doboš kočnicama
Osovine i podvozje laserski mereno radi smanjenja habanja guma i potrošnje goriva
Osovine u offroad izvedbi,
Vazdušno vešanje
Prva osovina automatska podizna, uključujući prisilno spuštanje i pomoć pri kretanju, aktivacija 3x kočenje (pomoć pri kretanju funkcioniše do prekoračenja osovinskog opterećenja od 30% i do max. brzine od 25 km/h)
Pocinčani mehanizam podizne osovine sa 10 godina garancije protiv korozije
Kočioni sistem
Dvojevodni pneumatski kočioni sistem, obojeno postavljanje cevi radi lakšeg servisa
Parkirna kočnica sa opružnim mehanizmom
2 sigurnosna priključna glava napred, bez spojnog creva
EBS, elektronski kočioni sistem sa EBS utičnicom napred, bez priključnog kabla
Napomena: Priključno vozilo sme vući samo vučno vozilo koje može obezbediti funkcionalnost ABS-a!
sa ventilom za podizanje i spuštanje
Sistem za stabilnost vozila u vožnji
Točkovi i gume
385/65 R22.5, proizvođač po izboru proizvođača
Čelične felne, fabrička srebrna boja
Elektrika
24V, višekomorne svetlosne grupe, sa bočnim žutim LED osvetljenjem
2 bele pozicione lampe napred
2 bela/crvena lampice za praćenje traga pozadi
2 x 7-pinska sigurnosna utičnica napred, bez spojnog kabla
Hidraulika
Hidraulični cilindar visokog pritiska max 250 bar, sa HDK navojnom spojkom, fiksni deo, NW 48 mm (bez hidrauličnog creva)
Upravljanje hidrauličkim sistemom preko pomoćnog pogona na kamionu
Kiperi
Okrugli čelični kiper u Stone Master dizajnu od visokootpornog HB 400/450 čelika. Kosa prednja stranica sa spoljašnjim hidrauličkim elementima i uspinjanjem na prednji zid.
Membranska zadnja vrata
Zadnja vrata kao visilna klapna, spolja montirana sa dvostrukom kukom za zaključavanje. 2 stezne zavrtnje sa ručnim kopčama donje strane.
Bočne stranice kontinuirano 4 mm debljine, pod 4/5 mm debljine, konstrukcija optimizovana za habanje i težinu
Kiperi u termoizolovanom izdanju, Fliegl Asphalt Profi Thermo, prednja, bočna, donja i zadnja strana izolovane Fliegl Isotherm slojem
BASIC pokrivač, ceradno zatvaranje
Radna platforma sa uspenjanjem, priključna ploča za vazduh/elektriku i kočnicu sa velikim prostorom za najbolju upotrebljivost.
Rolovana cerada na desnu stranu, sa centralnim zaključavanjem na levoj strani
Uputstva za upotrebu
Za transport soli, kreča itd. preporučujemo kip cilindar sa tvrdo hromiranom klipnjačom, kako materijal ne bi oštetio i izazvao rđu.
Navodena ukupna masa je tehnički moguća, ali se u zavisnosti od tereta ukupna masa ne može postići pri poštovanju dozvoljenog osovinskog/pritisknog i sedlastog opterećenja. (Loše vozne i sletne karakteristike moguć zbog pogrešne raspodele tereta)
Zemlja registracije/tablice
Nemačka
sa DEKRA ispitivanjem i izveštajem (prema članu 13 EG – FGV)
Otpornost nadgradnje po EN 12642
24/7 servisna linija
Sertifikat proizvođač
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Šasija poluprikolice kipera
Konstrukcija od sitnozrnog čelika, varena, u lakom dizajnu, sedlasta ploča sa zamenljivim 2-pozicionim kraljevskim zupcem
Patentirani zakrivljeni prednji završetak
Teleskopska noga u sredini, nemoguće isključivanje prikolice pod opterećenjem, u otkačenom stanju vozilo mora stajati zakošeno unazad.
Blokatori točkova sa držačem
Podesiva zaštita od podilaženja
Polu-školjaste blatobrane
Crsdpfxsi Rix Ss Ad Hjh
Integrisani nosač blatobrana sa površinom koja odbija kamenje
Zavesica protiv prskanja iza zadnje osovine u asfalt verziji, pričvršćena šarkom za blatobran, sa mogućnošću kačenja na gornji deo blatobrana, skraćeni blatobran
Kuka za vuču pozadi
Osovine i vešanje
SAF osovine s doboš kočnicama
Osovine i podvozje laserski mereno radi smanjenja habanja guma i potrošnje goriva
Osovine u offroad izvedbi,
Vazdušno vešanje
Prva osovina automatska podizna, uključujući prisilno spuštanje i pomoć pri kretanju, aktivacija 3x kočenje (pomoć pri kretanju funkcioniše do prekoračenja osovinskog opterećenja od 30% i do max. brzine od 25 km/h)
Pocinčani mehanizam podizne osovine sa 10 godina garancije protiv korozije
Kočioni sistem
Dvojevodni pneumatski kočioni sistem, obojeno postavljanje cevi radi lakšeg servisa
Parkirna kočnica sa opružnim mehanizmom
2 sigurnosna priključna glava napred, bez spojnog creva
EBS, elektronski kočioni sistem sa EBS utičnicom napred, bez priključnog kabla
Napomena: Priključno vozilo sme vući samo vučno vozilo koje može obezbediti funkcionalnost ABS-a!
sa ventilom za podizanje i spuštanje
Sistem za stabilnost vozila u vožnji
Točkovi i gume
385/65 R22.5, proizvođač po izboru proizvođača
Čelične felne, fabrička srebrna boja
Elektrika
24V, višekomorne svetlosne grupe, sa bočnim žutim LED osvetljenjem
2 bele pozicione lampe napred
2 bela/crvena lampice za praćenje traga pozadi
2 x 7-pinska sigurnosna utičnica napred, bez spojnog kabla
Hidraulika
Hidraulični cilindar visokog pritiska max 250 bar, sa HDK navojnom spojkom, fiksni deo, NW 48 mm (bez hidrauličnog creva)
Upravljanje hidrauličkim sistemom preko pomoćnog pogona na kamionu
Kiperi
Okrugli čelični kiper u Stone Master dizajnu od visokootpornog HB 400/450 čelika. Kosa prednja stranica sa spoljašnjim hidrauličkim elementima i uspinjanjem na prednji zid.
Membranska zadnja vrata
Zadnja vrata kao visilna klapna, spolja montirana sa dvostrukom kukom za zaključavanje. 2 stezne zavrtnje sa ručnim kopčama donje strane.
Bočne stranice kontinuirano 4 mm debljine, pod 4/5 mm debljine, konstrukcija optimizovana za habanje i težinu
Kiperi u termoizolovanom izdanju, Fliegl Asphalt Profi Thermo, prednja, bočna, donja i zadnja strana izolovane Fliegl Isotherm slojem
BASIC pokrivač, ceradno zatvaranje
Radna platforma sa uspenjanjem, priključna ploča za vazduh/elektriku i kočnicu sa velikim prostorom za najbolju upotrebljivost.
Rolovana cerada na desnu stranu, sa centralnim zaključavanjem na levoj strani
Uputstva za upotrebu
Za transport soli, kreča itd. preporučujemo kip cilindar sa tvrdo hromiranom klipnjačom, kako materijal ne bi oštetio i izazvao rđu.
Navodena ukupna masa je tehnički moguća, ali se u zavisnosti od tereta ukupna masa ne može postići pri poštovanju dozvoljenog osovinskog/pritisknog i sedlastog opterećenja. (Loše vozne i sletne karakteristike moguć zbog pogrešne raspodele tereta)
Zemlja registracije/tablice
Nemačka
sa DEKRA ispitivanjem i izveštajem (prema članu 13 EG – FGV)
Otpornost nadgradnje po EN 12642
24/7 servisna linija
Sertifikat proizvođač
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2006
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 36482... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.