Dizel viljuškariKalmar
DCG 160-12
Dizel viljuškari
Kalmar
DCG 160-12
Godina proizvodnje
2023
Stanje
Novo
Lokacija
Crailsheim 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
- Lokacija:
- Crailsheim
- Izdavanje:
- moguće je
Poziv
Prodaja mašina

Našli ste novu mašinu? Sada staro pretvorite u novac.
Ostvarite najbolju cenu putem Machineseeker.
Više o prodaji mašina
Više o prodaji mašina
Tehnički detalji
- Nosivost:
- 16.000 kg
- Visina dizanja:
- 4.540 mm
- Ukupna dužina:
- 8.090 mm
Detalji ponude
- ID spiska:
- A20047130
- Referentni br.:
- g06127
- Poslednje ažuriranje:
- datum 26.09.2025
Opis
· Širina koloseka (c-c), prednji – zadnji (mm) 1855 – 1960
· Radijus okretanja, spolja – iznutra (mm) 5175 – 600
· Visina na nagibu kabine, maks. EGO kabina, OHG (mm) KSNUMKS
· Širina na nagibu kabine, maks. EGO kabina, OHG (mm) KSNUMKS
· Min. širina prolaza za 90° slaganje (mm) 8770
· Nagibni jarbol, napred – nazad (°) 5 – 10
· Bočno pomeranje ± na širini preko oštrice viljuške (mm) 415 – 1530
· Opterećenje prednje osovine, bez opterećenja (kg) 10500
· Opterećenje prednje osovine, sa nominalnim opterećenjem (kg) 35800
· Opterećenje zadnje osovine, bez opterećenja (kg) 11900
· Osovinsko opterećenje pozadi, sa nominalnim opterećenjem (kg) 2600
· Pritisak vazduha (MPa) Hidraulični servo – volan
· Tip – kočeni točkovi Disk kočnice hlađene uljem – pogonski točkovi
· Tip – kočeni točkovi Suva, opružna disk kočnica – pogonski točkovi
· Hidraulični pritisak Mak. (MPa) 18
· Količina hidrauličkog ulja (l) 220
· Rezervoar za gorivo (l) 170
· AdBlue zapremina* (l) 15
· Snaga motora ISO 3046 – pri brzini (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Obrtni moment ISO 3046 – pri brzini (Nm – rpm): 945 – 1500
· Broj cilindara – zapremina cilindra (cm³) 6 – 6702
· Potrošnja goriva, normalna vožnja (l / h) 8-10
· Kvačilo, Tip: Pretvarač obrtnog momenta
· Prenos, Tip: Hidrodinamički Povershift
· Broj brzina, napred – unazad: 3 - 3
· Tip alternatora – snaga (W) AC-1960
· Starter baterija: Napon – Kapacitet (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomski volan: Podesiv je i može se preklopiti na jednu stranu. Ovo smanjuje opterećenje vozača prilikom vožnje i vožnje unazad.
· Udobne pedale: Novi, fleksibilan i bezbedan sistem pedala sa podesivim uglom pedale. Poboljšava ergonomiju i smanjuje stres na nogama vozača.
· Brisači vetrobranskog stakla visokih performansi: Obezbedite 90% pokrivenost zakrivljenog vetrobranskog stakla. Krovni brisači su takođe integrisani.
· Ergonomsko multifunkcionalno sedište: Okretno i potpuno integrisano.
· Klimatski paket: Kompletan i fleksibilan sistem klimatizacije koji zadovoljava visoke zahteve klimatski testirane EGO kabine. Veći usisnici vazduha. Zamena filtera bez problema na prednjoj strani mašine. Potpuna udobnost vožnje zahvaljujući odličnom
dimenzionisanih i konstruisanih sklopova.
Chedexd Hk Iepfx Aanec
· Kontrolna konzola: Jednostavan za postavljanje, prilagođavanje, korišćenje i razumevanje. Sve potrebne kontrole, prekidači, poluge i indikatori su lako dostupni za efikasan rad.
· Kontrolna tabla: Savršena jedinica za vozače koji koriste mini volan ili polugu upravljača. Integrisani prekidači.
Potpuno podesiv i pojedinačno testiran za optimalnu ergonomiju. Ergonomski volan je preklopljen napred bez ometanja pogleda.
· Optimizovana vizija: Potpuno novi otvoreni dizajn. Sa pametnim profilima i zakrivljenim prednjim i zadnjim prozorima. Optimizovana vidljivost iz svih uglova – sa izuzetno dobrom vidljivošću dijagonalno napred i nazad. Snažan osećaj na otvorenom
· Cumminsovi novi dizel motori za EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nova Cummins dizel platforma kombinuje hlađenu recirkulaciju izduvnih gasova sa poboljšanim sistemom visokog pritiska common rail goriva (HPDR) i filterom čestica. Ovo omogućava čistije i efikasnije sagorevanje, što rezultira do pet odsto manjom potrošnjom udara bez ugrožavanja performansi.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
· Radijus okretanja, spolja – iznutra (mm) 5175 – 600
· Visina na nagibu kabine, maks. EGO kabina, OHG (mm) KSNUMKS
· Širina na nagibu kabine, maks. EGO kabina, OHG (mm) KSNUMKS
· Min. širina prolaza za 90° slaganje (mm) 8770
· Nagibni jarbol, napred – nazad (°) 5 – 10
· Bočno pomeranje ± na širini preko oštrice viljuške (mm) 415 – 1530
· Opterećenje prednje osovine, bez opterećenja (kg) 10500
· Opterećenje prednje osovine, sa nominalnim opterećenjem (kg) 35800
· Opterećenje zadnje osovine, bez opterećenja (kg) 11900
· Osovinsko opterećenje pozadi, sa nominalnim opterećenjem (kg) 2600
· Pritisak vazduha (MPa) Hidraulični servo – volan
· Tip – kočeni točkovi Disk kočnice hlađene uljem – pogonski točkovi
· Tip – kočeni točkovi Suva, opružna disk kočnica – pogonski točkovi
· Hidraulični pritisak Mak. (MPa) 18
· Količina hidrauličkog ulja (l) 220
· Rezervoar za gorivo (l) 170
· AdBlue zapremina* (l) 15
· Snaga motora ISO 3046 – pri brzini (kW – rpm): 164/233 – 2200
· Obrtni moment ISO 3046 – pri brzini (Nm – rpm): 945 – 1500
· Broj cilindara – zapremina cilindra (cm³) 6 – 6702
· Potrošnja goriva, normalna vožnja (l / h) 8-10
· Kvačilo, Tip: Pretvarač obrtnog momenta
· Prenos, Tip: Hidrodinamički Povershift
· Broj brzina, napred – unazad: 3 - 3
· Tip alternatora – snaga (W) AC-1960
· Starter baterija: Napon – Kapacitet (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomski volan: Podesiv je i može se preklopiti na jednu stranu. Ovo smanjuje opterećenje vozača prilikom vožnje i vožnje unazad.
· Udobne pedale: Novi, fleksibilan i bezbedan sistem pedala sa podesivim uglom pedale. Poboljšava ergonomiju i smanjuje stres na nogama vozača.
· Brisači vetrobranskog stakla visokih performansi: Obezbedite 90% pokrivenost zakrivljenog vetrobranskog stakla. Krovni brisači su takođe integrisani.
· Ergonomsko multifunkcionalno sedište: Okretno i potpuno integrisano.
· Klimatski paket: Kompletan i fleksibilan sistem klimatizacije koji zadovoljava visoke zahteve klimatski testirane EGO kabine. Veći usisnici vazduha. Zamena filtera bez problema na prednjoj strani mašine. Potpuna udobnost vožnje zahvaljujući odličnom
dimenzionisanih i konstruisanih sklopova.
Chedexd Hk Iepfx Aanec
· Kontrolna konzola: Jednostavan za postavljanje, prilagođavanje, korišćenje i razumevanje. Sve potrebne kontrole, prekidači, poluge i indikatori su lako dostupni za efikasan rad.
· Kontrolna tabla: Savršena jedinica za vozače koji koriste mini volan ili polugu upravljača. Integrisani prekidači.
Potpuno podesiv i pojedinačno testiran za optimalnu ergonomiju. Ergonomski volan je preklopljen napred bez ometanja pogleda.
· Optimizovana vizija: Potpuno novi otvoreni dizajn. Sa pametnim profilima i zakrivljenim prednjim i zadnjim prozorima. Optimizovana vidljivost iz svih uglova – sa izuzetno dobrom vidljivošću dijagonalno napred i nazad. Snažan osećaj na otvorenom
· Cumminsovi novi dizel motori za EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nova Cummins dizel platforma kombinuje hlađenu recirkulaciju izduvnih gasova sa poboljšanim sistemom visokog pritiska common rail goriva (HPDR) i filterom čestica. Ovo omogućava čistije i efikasnije sagorevanje, što rezultira do pet odsto manjom potrošnjom udara bez ugrožavanja performansi.
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2018
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 7951 ... oglasi
Ovi oglasi bi vas takođe mogli zanimati.
mali oglas

1.386 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
mali oglas

1.014 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
mali oglas

1.618 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
mali oglas

1.386 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG160-12
KalmarDCG160-12
mali oglas

1.014 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
mali oglas

1.014 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
mali oglas

1.014 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
mali oglas

1.014 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
mali oglas

1.014 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
mali oglas

1.014 km
Dizel viljuškari
KalmarDCG 160-12
KalmarDCG 160-12
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.