Godina proizvodnje: 1962, Stanje: dobro (polovno), broj mašine/vozila: 364, максимални притисак 4,2 л / мин: 550-570 бара Капацитет око: 30 л хидраулични мотор: 220/380 В, 1400 о / мин, 4 кВ Равни секач, тип ГС 22 Одсек 140 кг: 6-12 мм Ø Број реза прибл. : 8-12 / мин Уређај за подешавање, тип РК 26 за постављање челичне траке и округлог материјала са затезном снагом: 26-50 кг Приближна тежина: 10 кг Простор: 1200 к 900 к 850 мм Укупна тежина: 130 кг
Isdpfx Agob Nuugsmjik
Stanje: polovno, pređena kilometraža: 1.001 km, snaga: 59 kW (80,22 KS), prva registracija: 01/1955, vrsta goriva: dizel, prazna masa vozila: 3.580 kg, maksimalna nosivost: 3.500 kg, ukupna težina: 7.080 kg, dimenzija gume: 8.25-20, konfiguracija osovina: 4x2, međuosovinsko rastojanje: 3.250 mm, boja: zeleno, kabina vozača: dnevna kabina, tip prenosa: mehanički, suspencija: čelik, dužina tovarnog prostora: 3.400 mm, širina utovarnog prostora: 2.150 mm, visina tovarnog prostora: 550 mm, Godina proizvodnje: 1955, Oprema: kabina, vučna spojnica prikolice, Lokacija vozila: Bovenden, registarski broj: kućni, ručni menjač sa 5 brzina, lisnato ogibljenje, vučna kuka sa pneumatskim, svetlosnim i hidrauličnim priključkom. Međuosovinsko rastojanje: 3250 mm, nadgradnja: kamion oldtajmer – trostrani kiper. Dizel motor sa komorom za vrtloženje, tip EM4-20, 4-cilindrični (redosledno), zapremina 6024 cm³, vodeno hlađenje, neusaglašeni 5-stepeni menjač, maksimalna brzina: 60 km/h. Naslednik modela H3 bio je kamion H3A, koji je predstavljen javnosti na Leipciškom prolećnom sajmu 1949. godine, a od sredine 1950. do 1956. godišta proizvodio se u fabrici VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH u Cvikau, najpre kao sandučar. Model H3A predstavljao je potpuni novorazvijeni dizajn dugonosa sa dizel motorom. Razvoj dizel motora potiče iz VOMAG-ove tehnologije. Na Leipciškom prolećnom sajmu model H3A se pojavio kao tegljač sa cisternom, a kasnije se proizvodio i kao trostrani kiper, kamion za prevoz stoke, vučno vozilo za puteve, cisterna kao i sa specijalnim nadgradnjama za poštu i Crveni krst, kao i kao sandučar za nameštaj. Na osnovu šasije H3A, u fabrici LOWA u Bautzenu proizvedeno je oko 180 autobusa sa prednjim upravljanjem H3B. Glavna oblast upotrebe bila je uglavnom civilni sektor, ali se koristio i u narodnoj policiji, odnosno kasarniranoj narodnoj policiji, kasnije i NVA. Vozilo bivše firme Dörr Spedition. Zadržavamo pravo na greške! Oprema navedena bez garancije, zadržavamo pravo na promene, međuprodaju i greške!
Iiodpevhg R Tsfx Agmsk
Machineseeker sertifikuje odabrane distributere sa Machineseeker znakom poverenja. Pre izdavanja, iskusni zaposleni kompanije Machineseeker sprovode standardizovanu i obimnu proveru.
Šta proveravamo?
Proverite trgovačku licencu ili izvod iz privrednog registra
Proverite adresu trgovca
Provera valjanosti veze sa bankom
Verifikacija telefona pristupa glavnom broju telefona
Kreditni izveštaj ne sme sadržati negativne kriterijume
Žalbe kupaca mogu dovesti do povlačenja pečata
Šta to znači za vas kao kupca?
Zahvaljujući Machineseeker pečatu poverenja kao kupac možete bez sopstvene provere prepoznati pouzdane trgovce koji sa velikom verovatnoćom obavljaju pošteno i ispravno poslovanje.
Naravno, tokom procesa kupovine ipak može doći do nesuglasica. Machineseeker ne snosi odgovornost za kršenje zakona od strane aktivnih kupaca ili prodavaca na Machineseeker.