Kiper kombi
IFA H3A 4x2
Kiper kombi
IFA H3A 4x2
fiksna cena PDV se ne može prijaviti
9.000 €
Godina proizvodnje
1955
Stanje
Polovno
Lokacija
Bovenden 

Prikaži slike
Prikaži kartu
Podaci o mašini
Cena i lokacija
fiksna cena PDV se ne može prijaviti
9.000 €
- Lokacija prodavca:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Nemačka
Poziv
Prodaja mašina

Da li ste već oglasili svoju polovnu mašinu?
Prodajte preko Machineseeker bez provizije.
Više o prodaji mašina
Više o prodaji mašina
Tehnički detalji
- Pređena kilometraža:
- 1.001 km
- Snaga:
- 59 kW (80,22 KS)
- Vrsta goriva:
- dizel
- Tip prenosa:
- mehanički
- Konfiguracija osovina:
- 4x2
- Međuosovinsko rastojanje:
- 3.250 mm
- Ukupna težina:
- 7.080 kg
- Prazna masa vozila:
- 3.580 kg
- Maksimalna nosivost:
- 3.500 kg
- Prva registracija:
- 01/1955
- Dužina tovarnog prostora:
- 3.400 mm
- Širina utovarnog prostora:
- 2.150 mm
- Visina tovarnog prostora:
- 550 mm
- Boja:
- zeleno
- Kabina vozača:
- dnevna kabina
- Suspencija:
- čelik
- Dimenzija gume:
- 8.25-20
- Oprema:
- kabina, vučna spojnica prikolice
Detalji ponude
- ID spiska:
- A18028446
- Referentni br.:
- 1752
- Poslednje ažuriranje:
- datum 24.06.2025
Opis
Lokacija vozila: Bovenden, registarski broj: kućni, ručni menjač sa 5 brzina, lisnato ogibljenje, vučna kuka sa pneumatskim, svetlosnim i hidrauličnim priključkom. Međuosovinsko rastojanje: 3250 mm, nadgradnja: kamion oldtajmer – trostrani kiper. Dizel motor sa komorom za vrtloženje, tip EM4-20, 4-cilindrični (redosledno), zapremina 6024 cm³, vodeno hlađenje, neusaglašeni 5-stepeni menjač, maksimalna brzina: 60 km/h. Naslednik modela H3 bio je kamion H3A, koji je predstavljen javnosti na Leipciškom prolećnom sajmu 1949. godine, a od sredine 1950. do 1956. godišta proizvodio se u fabrici VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH u Cvikau, najpre kao sandučar. Model H3A predstavljao je potpuni novorazvijeni dizajn dugonosa sa dizel motorom. Razvoj dizel motora potiče iz VOMAG-ove tehnologije. Na Leipciškom prolećnom sajmu model H3A se pojavio kao tegljač sa cisternom, a kasnije se proizvodio i kao trostrani kiper, kamion za prevoz stoke, vučno vozilo za puteve, cisterna kao i sa specijalnim nadgradnjama za poštu i Crveni krst, kao i kao sandučar za nameštaj. Na osnovu šasije H3A, u fabrici LOWA u Bautzenu proizvedeno je oko 180 autobusa sa prednjim upravljanjem H3B. Glavna oblast upotrebe bila je uglavnom civilni sektor, ali se koristio i u narodnoj policiji, odnosno kasarniranoj narodnoj policiji, kasnije i NVA. Vozilo bivše firme Dörr Spedition. Zadržavamo pravo na greške! Oprema navedena bez garancije, zadržavamo pravo na promene, međuprodaju i greške!
Gjdpjvhg R Tefx Agtobu
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Gjdpjvhg R Tefx Agtobu
Reklama je automatski prevedena i došlo je do nekih grešaka prilikom prevoda.
Dobavljač
Napomena: Besplatno se registrujte ili prijavite, da biste pristupili svim informacijama.
Registrovan(a) od: 2002
Pošalji zahtev
Telefon & Faks
+49 551 8... oglasi
Vaš oglas je uspešno izbrisan
Došlo je do greške.